I'm Kety

Moja fotografija
I was born in the country, grew up in the cities - married in another state. Mama of 2 | #Translator CRO<>IT<>EN | Preschool teacher | Nature Lover | Kuhacha {foodblog} | |❤to workout eat healthy and have my hour of quiet w/coffee ☕
Be nice to your stomach & cook w/love:) Kuhacha w/love

~Scroll down for recipes & more~

Language Selection ~ Select Your Language

Prehrana je početak

Dobrodošli u skromnu kuhinju Kuhache - bogatu mirisima i okusima tradicionalnih jela sa laganom tendencijom ka jednostavnosti. Kod mene nema pretjeranog filozofiranja sa hranom - zlatna sredina je moja boja.

Prehrana...
Znala sam negdje duboko u sebi da postoji dobar razlog to što me zanima kuhinja odnosno konkretnije, prehrana.

Ovaj blog je nastao prije puno godina dok su moja djeca bila još mala.
Htjela sam za njih i zbog njih usavršiti kuhanje koje sam voljela od svojeg djetinjstva preko nonine istarske kužine i života na selu.
Kao majka izvukla sam sve recepte (iz glave i iz starih bilježnica) i počela ih "slagati" ovdje - "da budu svi na jednom mjestu". Od tog trenutka bloganja prošlo je dosta godina izvan i unutar kuhinje.
Ustvari, sve sam više pratila muža u poslovnim vodama - i dalje hranila svoju obitelj (naravno!) dok je moj mužić (kao svaki macho) držao pravo na roshtilj ;)
Reći ću samo i onako odmah priznati: Držati balans između posla, kuće, klinaca i sebe same je itekakav životni izazov :) Tempo života je u jednom trenutku od mene tražio max. i ja sam se morala "odazvat" ili... Pošto nema ili i pošto sam dovoljno tvrdoglava - morala sam naći sistem da si olakšam. Nisam mogla promijeniti obim i raspored obaveza (kako svoje, tako ni obiteljske i školske). To je bilo jasno ko dan.
U mojoj istarskoj glavi nema ne mogu - ja to moram moći! Osjećala sam se iscrpljenom i konstantno umornom i to nisam mogla zanemariti...Morala sam naći rješenje!
Pošto nisam mogla utjecati puno na tijek životnih događanja i super brzog tempa odlučila sam stati na vagu.
Nisam mogla vjerovati da ja koja nikad nisam imala problema s kilažom težila sam skoro 70 kg (točnije 67.7 kg) na svojih kratkih 165 cm visine.
Bio je to početak listopada prošle godine. Niti ponedjeljak, niti nikakav poseban dan...
Bio je 6.10. i tog sam dana odlučila ne čekati niti sekundu za promjenom - prehrane!
Uglavnom da skratim priču: otišla sam na net odguglati jednu nutricioniskinju za koju sam čula u mlađim danima na talijanskoj TV- Rosannu Lambertucci. Na svojoj je stranici (pored ostalih nutricionističkih savjeta) spomenula Dukan dijetu koja se sastoji od četiri faze i koja vas prati i nakon što smršavite do željene kilaže. Ok. Isprintala sam i pocrtala sa svojim roza markerom (to imate, između ostalog, na sljedećim linkovima).
Il resto e' storia - kao što talijani kažu. Ostalo je povijest.
Danas se super osjećam, tako dobro sa svojih -16 i kusur kg da mi je žao što ih se nisam prije riješila.
Sada težim 51 kg. Lakša sam si u svakom pogledu i naravno sada izvodim klizne kristijanije tijekom dana i obaveza kao kakav super skijaš! :)
Tako sam sretna što sam si samo jednim potezom, sebi (i ostalima oko mene) olakšala život - da bi sada svima rekla, ispričala i prijenijela moje iskustvo!
Promjenila sam prehranu i preuzela neke osnovne zdrave životne navike (natašte 1 l vode; dugačke šetnje; trening; 4l vode dnevno) - i to je to! Samo to.

Nekoliko korisnih linkova:

Link na kalkulator za izračunavanje poželjne težine, te okvirno koliko dana treba biti u pojedinoj fazi.
https://www.dukandiet.co.uk/calculate-your-true-weight

Link na knjigu Dukan dijeta - Molimo obavezno pročitati prije početka:
http://debela42.weebly.com/…/dr._pierre_dukan_-_dukan_dijet…

Link za knjgu na MOBITELU:
http://www.mediafire.com/v…/kqukx23lrhsdrpu/Dukan_dijeta.pdf

5 grešaka koje ljudi rade kad su na Dukan dijeti: http://emrsavljenje.com/…/dukan-dijeta-5-gresaka-koje-ljud…/

Dieta Dukan vista dal punto di vista di Rosanna Lambertucci:
In breve tutto a posto con Dukan ma non toglete mi la frutta. Concordo.
http://www.piusanipiubelli.it/alimentazione/diete/dieta-della-principessa-kate-e-simile-alla-nostra-dieta-ideale.htm
http://www.piusanipiubelli.it/alimentazione/diete/alimentazione-6-segreti-per-dimagrire-definitivamente.htm
oppure:
http://www.piusanipiubelli.it/alimentazione/diete/dieta-ideale-di-rosanna-lambertucci-primo-mese.htm
https://www.facebook.com/Rosanna-Lambertucci-325887290803355/?fref=ts

Jer Kuhacha nakon 4 banke kuha i dalje s ljubavlju - ali s ljubavlju prvenstveno prema sebi kao bi dobre vibre mogla prenijeti (kroz hranu) ostalima koje voli i kojima kuha :)

I sad za kraj, jednu kinesku mudru: "U dalekoj Kini upita učenik svog Učitelja što mogu napraviti da učinim ovaj svijet ljepšim i boljim u kojem ne bi bilo ratova i gdje bi se ljudski život više cijenio...Učitelj odgovori: pospremi svoju sobu."

Tko želi shvatit će! Tko želi početi će - od sebe! :)


Izdvojeni recepti

rujna 20, 2010

Torta od jogurta sa breskvama



Prošlo je već dva mjeseca i izdogađalo se stvari! Godišnji, selidba u novi stan, internet koji nikako da mi prespoje...i tako evo nas dobrano u devetom mjesecu! Zato na posao i danas ću objaviti recept koji sam obećala prije svih mojih dogodovština i mogu vam reći da ću ga se drage volje prisjetiti...

Sastojci

za biskvit:

5 jaja
100 gr šečera
150 gr brašna
1 prašak za pecivo

za kremu:

1/2 l vrhnja za šlag
2 čvrsta jogurta
100 gr šečera u prahu
2 vrećice šlag fixa
1 kompot od bresaka
1 vrećica želatine (preljev za torte) u boji



Priprema

za biskvit:

Stavite cijediti breskve iz kompota i napravite od njih kriške. Za ovu tortu nećete iskoristiti sav kompot od bresaka nego samo koliko bude potrebno a to ću naglasiti u pripremi.
    Prosijati brašno i prašak za pecivo. Mikserom istući bjelanjke i staviti ih sa strane. Dok miksate žumanjke sa šečerom postepeno dodavajte prosijano brašno. Miksajte sve lagano mikserom. Nakon toga istučeni bjelanjak pridružite smiksanim žutanjcima i lagano miješajte drvenom kuhačom.
Biskvit pečete na 170°C oko 30 minuta.
Kad je gotov neka se ohladi u kalupu i tek onda kad sa nožem prođete po stranicama skinete kalup i prerežete biskvit na dva jednaka dijela po dužini.

za kremu:

Izmiksajte jogurte i šečer zatim dodajte 2 žlice kompota od breskve čisto zbog arome. Posebno istucite vrhnje sa šlag fixom.U čvrsti šlag dodajte jogurt smjesu i kremu podijelite na dva dijela. Zatim možete nadjevati tortu.

za nadjevanje:

Donji biskvit položite na pladanj za tortu i stavite obruć od kalupa natrag oko biskvita. Svaki biskvit namoćit ćete sa par žlica kompota. Namažite sa polovicom količine kreme (ovdje možete par breskvica nasjeckati na sitno, "pobacati" i utisnuti u kremu). Stavite gore drugi biskvit i naravno ostatak kreme. Napravite želatinu po uputama na vrećici  (meni je lakše raditi sa želatinom u prahu jer sam jako nespretna sa želatinom u listićima- a vi kako volite :) i polijte po torti dok je ona još uvijek u kalupu. Ukrasite kriškama bresaka tako da ih poslažete u krug po rubu torte. Nakon 15 minuta stavite u frižider do sljedećeg dana.
Uvijek kad skidate kalup oprezno prođite nožem po rubovima da vam se lijepo odvoji i tek onda skinete kalup i uživate u torti. Možete ju ukrasiti čoko ukrasima koje sam ja ovaj puta kupila gotove...sjajna kombinacija svježine jogurta, voća i eto nek se nađe i malo čokolade!

4 komentara:

  1. Ovakve slastice uvijek rado pripremam i jedem posebno u toplijim danima. Ali i zimi dobro dođe ovakvo slatko voćno osvježenje. Super je torta !

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina je, u toplijim danima je idealna pa sam je zato odabrala kao svoju rođendansku tortu. Bilo to u sedmom mjesecu ...koji mi se sada ćini tako dalek. Ali kao što rekoh spletajem okolnosti nisam od onda bila na mreži pa sam uspjela samo sada objaviti recept. Hvala ti na pohvali i drago mi je da ti se dopala.

    OdgovoriIzbriši
  3. OOOOOOOOOO dobro nam došla draga Kety !! Najzad da stignete da dobijemo i recept za ovu divnu tortu a ne samo sliku koja mami! Nadam se da ste sve odradili i da ste spremni da se sada sa nama družite svakodnevno, da uživamo u našima divni receptima ! Veliki pozdrav ! :-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, neprestalno sam sad konačno prisutna i jako uživam u vašem društvu! Čovjek ne može zamisliti koliko dva mjeseca mogu biti cijela vječnost kad nešto nedostaje ;) Sad je to to. Pozdr i puse :*

    OdgovoriIzbriši