I'm Kety

Moja slika
Mama of 2 | MD - Heraklo_Ltd | Nature Lover | Kuhacha {foodblog} | CRO | ITA| ENG | ❤to workout eat healthy drink wine and have my hour of quiet w/coffee ☕

Language Selection ~ Select Your Language:

Prehrana je početak

Dobrodošli u skromnu kuhinju Kuhache - bogatu mirisima i okusima tradicionalnih jela sa laganom tendencijom ka jednostavnosti. Kod mene nema pretjeranog filozofiranja sa hranom - zlatna sredina je moja boja.

Prehrana...
Znala sam negdje duboko u sebi da postoji dobar razlog to što me zanima prehrana.

Ovaj blog je nastao prije puno godina dok su moja djeca bila još mala.
Htjela sam za njih i zbog njih usavršiti kuhanje koje sam voljela od svojeg djetinjstva preko nonine istarske kužine i života na selu.
Kao majka izvukla sam sve recepte (iz glave i iz starih bilježnica) i počela ih "slagati" ovdje - "da budu svi na jednom mjestu". Od tog trenutka bloganja prošlo je dosta godina izvan i unutar kuhinje. Ustvari, sve sam više pratila muža u poslovnim vodama - i dalje hranila svoju obitelj (naravno!) dok je moj mužić (kao svaki macho) držao pravo na roshtilj ;)
Reći ću samo i onako odmah priznati: Držati balans između posla, kuće, klinaca i sebe same je itekakav životni izazov :) Tempo života je u jednom trenutku od mene tražio max. i ja sam se morala "odazvat" ili... Pošto nema ili i pošto sam dovoljno tvrdoglava - morala sam naći sistem da si olakšam. Nisam mogla promijeniti obim i raspored obaveza (kako svoje, tako ni obiteljske i školske). To je bilo jasno ko dan.
U mojoj istarskoj glavi nema ne mogu - ja to moram moći! Osjećala sam se iscrpljenom i konstantno umornom i to nisam mogla zanemariti...Morala sam naći rješenje!
Pošto nisam mogla utjecati puno na tijek životnih događanja i super brzog tempa odlučila sam stati na vagu.
Nisam mogla vjerovati da ja koja nikad nisam imala problema s kilažom težim skoro 70 kg (točnije 67.7 kg) na svojih kratkih 165 cm visine.
Bio je to početak listopada prošle godine. Niti ponedjeljak, niti nikakav poseban dan...
Bio je 6.10. i tog sam dana odlučila ne čekati niti sekundu za promjenom - prehrane!
Uglavnom da skratim priču: otišla sam na net odguglati jednu nutricioniskinju za koju sam čula u mlađim danima na talijanskoj TV, Rosannu Lambertucci, koja je između ostalog tamo spomenula Dukan dijetu koja se sastoji od četiri faze i koja vas prati i nakon što smršavite do željene kilaže. Ok. Isprintala sam i pocrtala sa svojim roza markerom.
Il resto e' storia -
kao što talijani kažu. Ostalo je povijest.
Danas se super osjećam, tako dobro sa svojih -16 i kusur kg da mi je žao što ih se nisam prije riješila.
Sada težim 51 kg. Lakša sam si u svakom pogledu i izvodim klizne kristijanije tijekom dana i obaveza kao kakav super skijaš! :)
Tako sam sretna što sam si samo jednim potezom, sebi (i ostalima oko mene) olakšala život - da bi sada svima rekla, ispričala i prijenijela moje iskustvo!
Promjenila sam prehranu i preuzela neke osnovne zdrave životne navike (dugačke šetnje; trening; 4l vode dnevno) - i to je to! Samo to.

Nekoliko korisnih linkova (dodat ću još):
In che cosa consiste questa dieta
Dieta
Link al articolo di Rosanna Lambertucci
Official site - Dukan (Paris)
La lista degli alimenti che si possono mangiare - Dukan
Dukan official US/Canada _Instagram

Jer Kuhacha nakon 4 banke kuha i dalje s ljubavlju - ali s ljubavlju prvenstveno prema sebi kao bi dobre vibre mogla prenijeti (kroz hranu) ostalima koje voli i kojima kuha :)

I sad za kraj, jednu kinesku mudru: "U dalekoj Kini upita učenik svog Učitelja što mogu napraviti da učinim ovaj svijet ljepšim i boljim u kojem ne bi bilo ratova i gdje bi se ljudski život više cijenio...Učitelj odgovori: pospremi svoju sobu."

Tko želi shvatit će! Tko želi počet će - od sebe! :)

Izdvojeni recepti

srpnja 08, 2010

Slani uštipci

Uštipci su kao asevi: igrate na sigurno i nad gladnim učesnicima uvijek pobjeđujete.




Sastojci
za 60 komada

4 cijela jaja
2 dl mlijeka
2 dl vode
1/2 kg brašna
1 prašak za pecivo
žličica soli (ili manje)

Priprema

Pomiješajte u jednoj posudi brašno i prašak za pecivo. U drugu posudu stavite sve ostale sastojke i miksajte električnim mikserom. Dok miksate postepeno dodavajte brašno i prašak za pecivo. Kad se sve to lijepo sjedini možete početi sa pečenjem. Na teflonsku tavu stavite malo ulja, žlicom grabite i stavljate na vruće ulje "otočiće" smjese koji će za tren oka postati zlatno žuti uštipci.

Broj komentara: 5:

  1. E pa draga Kety ovo definitivno čeka supruga ujutru na stolu kad dođe iz noćne smene ! Toplo, mirisno , ukusno! Hvala puno ! Jedva čekam da probam , jer ja imam drugačiji recept al ajde malo da promenimo rutinu! Javljam kako su prošli ! POZDRAV VELIKI :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. E pa draga Jovana to je tele-cook simpatija jer sam ih ja pekla djeci za večeru a i moj muž će kasno doma (nije u noćnoj ali je na snimanju koje je prešlo u noćno)i dočekat će ga na stolu! Krasnih li ženica :D ..ako smijem primijetiti ;)
    Puse i uživajte :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Da oni nisu tako divni sigurno ne bi bilo ni večere ni doručka :-))) Moj mali bebac još ručka kašice ali kad poraste uživaće u našim receptima u to ne sumnjam ! Veliki pozdrav za Vašu dečicu i Vas ! :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Svrati kod mene na blog, ceka te nagrada :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mmm..fino izgledaju uštipci..super doručak!

    OdgovoriIzbriši